snowiestravel.reismee.nl

Thailand
Thailand, Ko Phi Phi

Bamboo Tattoo

Donderdag 22 december
Toen we vandaag wakker werden regende het tot onze verbazing omdat het om 04.00 uur 's nachts nog heel erg warm was. We baalden wel een beetje want we hadden graag aan het strand willen liggen maar ondanks de regen was het gewoon warm. We begonnen onze dag met een ontbijt ergens op het eiland en brachten daarna een aantal uren door bij een tattoo shop omdat Onno een traditionele bamboo tattoo wilde laten zetten. Dit gebeurt met een hout stokje en 3 naalden. Na lang zoeken heeft hij een hele stoere tattoo in zijn nek genomen en een paar uur later liet hij er nog eentje zetten op zijn been.
www.tattoophiphi.com Hoe ouder hoe gekker!! Terwijl Onno zijn tweede tattoo liet zetten liet ik mezelf verwennen met een coconut oil massage en een pedicure behandeling....het blijft naar op Thailand!!

Smile
Inmiddels was het alweer 19.30 uur en dus weer tijd om te eten. We hebben een heerlijk tentje gevonden op KPP en dus besloten we om daar maar weer heen te gaan. Op KPP zie je trouwens nog een hoop schade van de Tsunami en dat geeft je toch wel een raar gevoel. Op 26 december vindt er een herdenking plaats met 1 minuut stilte, een fakkeltocht, lunch en muziek. We zullen dit gaan meemaken want dan zijn wij hier nog. Morgenavond is er een halfmoon party bij de Hippie bar en vanavond is er om 23.00 uur vuurwerk. KPP is echt een groot vakantiepark met allemaal backpackers...!! Er rijden hier geen auto's overal zijn eettentjes, internetcafes, duikscholen en massagesalons...Dat is waar KPP uit bestaat!

vin

toevallig bij freedom tatoo laten zetten?