snowiestravel.reismee.nl

Weekje Thailand met mijn zus

Hoewel het nog 5 weekjes duurt kijk ik nu al uit naar mijn bezoek aan Thailand en mijn zus. Momenteel reist mijn zus voor 3 maanden door Azië en Ecuador, en ik ga haar opzoeken! Samen trekken we een week door Thailand. Vanuit Bangkok gaan we naar Kanchanaburi en Ayutthaya. Onze laatste nacht samen brengen we door in een zeer luxe 5-sterren hotel. Even heerlijk decadent doen. Waar de meeste hotelgasten aankomen met een helikopter moeten wij ons melden als backpackers. Ha ha....hoe leuk is dat? Heb er zoveel zin in!

Reacties

Reacties

Mike en Jo

Ik la net dat je een goede vlucht hebt gehad. Dat is wel prettig.
Ga er lekker van genieten en geef je zus een huck van ons. xxx mike en Jo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!