snowiestravel.reismee.nl

Even reageren...

snowie, 20 december 2005

Thailand
Thailand, Bangkok

Even reageren

Lieve mensen,

Het was zo leuk om alle reacties te lezen.
Wij begrijpen nu heel goed waarom iedereen zo wild is over Thailand want ook wij zijn inmiddels verslaafd. De eerste dag moesten wij wel even onze weg vinden maar dat kwam omdat we onze eerste overnachting hadden in een buitenwijk waar alles echt heel erg vies was (het hotel gelukkig niet). We wisten niet waar we moesten eten want alle eettentjes zagen er vreselijk uit. Eenmaal aangekomen op Khao San Road ging alles zo van zelf. Voor degene die er zijn geweest hoef ik niets te vertellen over deze geweldige straat en voor degene die er nog niet zijn geweest kunnen wij alleen maar zeggen...Try it once!! Sabrientje: Wij hebben de berichten over het slechte weer ook gehoord maar dat is in het verre Zuiden van Thailand en wij hebben alleen nog maar lekker weer gehad. Het is niet overdreven warm maar gewoon lekker. 's Avonds hebben wij in Kanchanaburi wel koude avonden gehad en we zagen zelfs locals die mutsen en handschoenen droegen. Normaal gesproken is het in december warmer dan dat het nu is maar vandaag was het toevallig weer goed warm! Hester: Waar ik de tijd vandaan haal om zulke verhalen te typen? Meestal doe ik dat 's avonds, wanneer ik relaxt op bed zit en nu zit ik heerlijk op een terras met een peukie en een drankie met goede muziek en zwoel weer en zit Onno naast mij, ook te internetten! Ik ga nu ff mijn verslag plaatsen van de laatste 2 dagen....

Kussies van ons, xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!