snowiestravel.reismee.nl

Costa Rica Rincon de La Vieja- Playa Manzanillo

Playa Tamarindo..

maandag 5 september
Onze laatste dag van onze doorreis zit er op en zo reisden wij af naar ons laatste Hotel waar we op basis van All Inclusive zullen verblijven. De afstand van Rincon de La Vieja naar Playa Manzanillo was korter dan wij hadden verwacht en zo arriveerden wij al rond 10.30 uur bij ons resort. Omdat de check in time pas om 15.00 uur was waren wij genoodzaakt om ons elders te vermaken en dus gingen we naar Playa Tamarindo, een leuke badplaats waar alles om surfen draait. We aten hier wat aan het strand, waar we nog een prachtige vogel spotten, en rond 15.00 uur zijn we weer teruggekeerd naar ons resort. Helaas is het resort waardeloos en daarom hebben we besloten om hier morgen weer weg te gaan. We gaan kijken of we onze auto nog 4 dagen extra kunnen huren en op de bonnefooi rijden we dan naar Manuel Antonio in de hoop daar een leuk Hotel te vinden en nog een paar leuke dagen door te brengen. Het kost allemaal wat extra geld maar om hier nog 4 nachten te moeten blijven is een grote straf.....wordt vervolgd!!!