snowiestravel.reismee.nl

Even snel een berichtje

snowie, 1 september 2005

Costa Rica
Costa Rica La Fortuna

Even snel een berichtje...

donderdag 1 september
De handigheid waarmee je thuis foto´s op je pc zet om deze www te laten zien werkt hier helaas niet omdat alles hermetisch is afgesloten, logisch wel maar wel vervelend als je je reisverslag op je laptop hebt gemaakt in de veronderstelling deze in een cafe even te uploaden...desalniettemin wil ik jullie toch laten weten dat het ons erg goed gaat. Momenteel verblijven we bij de Arenal vulkaan en morgen gaan we een tocht per boot maken waarbij we hopen veel apen, kaaimannen en andere dieren te spotten. In de middag maken we een tocht over hangbruggen en ik (Odette)overweeg nog om een Canopy tour te gaan doen. Hierbij slinger je aan een touw door de Jungle maar gezien mijn hoogtevrees twijfel ik of dit wel verstandig is om te doen....Ik heb nog een nachtje om er over na te denken!! Vanavond zijn we naar de Tabacon Hot Springs geweest waarbij je onder watervallen de temperatuur van 41 graden voelt, afkomstig van de Arenaal Vulkaan. De Arenaal Vulkaan heeft vanavond een lichte eruptie maar het mag de naam eruptie haast niet hebben, in de verte zagen we rood gloeiend lava maar helaas maar een heel klein puntje van de vulkaan werd verlicht. Wie weet wat er vannacht nog gaat gebeuren?
Morgen zal ik proberen de reisverhalen van de voorgaande dagen op mijn logboek te plaatsen..Nu heb ik daar geen zin meer in want ik ga genieten van de vulkaan onder het genot van een Smirnoff op de veranda van onze cabine!! Pura Vida!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!