snowiestravel.reismee.nl

Wat een pech

snowie, 20 augustus 2005

Nederland
Nederland, Haarlem

Wat een pech!!

Donderdag avond gezellig met 2 vriendinnen gegeten maar op weg naar huis eindigde deze avond zeer teleurstellend!! Rijdend op het industrieterrein hield mijn auto er mee op....daar sta je dan!! Van god en iedereen verlaten op een donkere plek om half 12 's avonds!! Gelijk maar bellen met Onno dat hij naar me toe moest komen want ik voelde me daar niet prettig!! Direct daarna de ANWB gebeld omdat mijn auto geen teken van leven meer gaf! Wachtend op Onno en de ANWB stopte er ineens een auto...bonk bonk ging mijn hart..wat is dit nu weer? Er stapte een man uit en hij kwam op me af...Al snel zag ik dat het iemand van de security was en dit stelde me gerust, gelukkig goed volk! Hij heeft nog geprobeerd mijn auto aan te krijgen, maar ook nu deed hij niets. Al vrij snel arriveerde Onno en even later ook de ANWB. De man van de ANWB vroeg mij de motor te starten en helaas constateerde hij direct dat het de distributiesnaar was die kapot was gegaan!! Ofwel..de motor is in de soep gedraaid! De ANWB heeft mijn Corsaatje gesleept en nu staat hij bij de garage! Een dure reparatie waarvan ik me afvraag of dit nog wel zin heeft! Vandaag gaan we dan toch ook maar informeren of ik mijn Corsaatje kapot kan inruilen op een andere auto! Geen auto bedrijf die daar waarschijnlijk aan begint?...maar toch maar even kijken.

Wat een pech zo vlak voor de vakantie...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!