snowiestravel.reismee.nl

Foto's zijn terug te zien op Picasa Fotoalbum

Wat doe je als je een bericht krijgt dat Hamba er mee stopt?

Hamba, een reislog waar wij sinds november 2008 onze reisverhalen, foto's en filmpjes plaatsten en waarover wij zeer tevreden waren, gaat eind mei 2011offline?Jeetje, wat balen zeg! Hoe moest dat nu met alles wat wij alhadden gepubliceerd?

We gingen op zoek naar een nieuw reislog en na veel speurwerk kwamen we uiteindelijk terechtbij'ReisMee'. Het is de website die het meest aan onze wensen voldoet. Wehebben onze verhalen van Hamba overgezet naar ReisMee, maar omdat je bij ReisMee maximaal 200 foto's kunt plaatsen hebben wij besloten om onze foto's van voorgaande reizen niet over te zetten. Deze foto's zijn nog wel terug te zien op https://picasaweb.google.com/lh/myphotos

Onno en Odette

Agnes

Nou, kom maar op met al die nieuwe foto's. Nog eventjes wachten en we kunnnen genieten van Spanje door jullie ogen.
XXX

Iny

Dat wordt vast weer een bijzondere levenservaring; ook al is het 'gewoon' in Europa. Ik kijk alweer uit naar jullie reisverhalen. Kus, Iny

Willem & Linda en Romy

Wat is de bus mooi geworden, jullie hebben het dan ook wel weer drastisch aangepakt en hem helemaal gestript.
Het is echt een plaatje geworden, alleen valt het ons wel een beetje van jullie tegen dat jullie de tuinstoelen er uitgehaald hebben en deze hebben vervangen voor luxere.(geintje)
Al vast een hele fijne vakantie en veel veilige kilometers.
Groeten van ons3