snowiestravel.reismee.nl

Surprisa party (afscheidsfeest)

Totaal verrast

Nietsvermoedend reden wij zondag 27 december om half 5 naarIny voor een ontmoeting met haar nieuwe vriend. Wij vonden het toch wel belangrijk om te weten bij wie wij onze lieve (schoon) zus 90 dagen achter zouden laten. Aangekomen parkeerden wij onze auto en sleepten wij ons, nog doodmoe en volgegeten van de kerstdagen,in ons oude `sloffie`de trappen op naar haar appartement.
Zuslief opende de deur en ineens zagen wij daarvrienden met camera`s staan. Haar huis was gevuld met al onze lieve vrienden en familie die er allemaal voor ons waren, voor ons afscheid van 90 dagen!

Wat er op zo een moment door je heengaat is met geen pen te beschrijven en 24 uur later is het besef er ooknog steeds niet helemaal.

Het hele huis was versierd met vlaggetjes, posters en slingers en voor het eten hadden onze vrienden gezorgd.
De organisatievoor zo een fantastische surprise party is overweldigend en wij willen Iny en Jolanda hiervoor heel erg bedanken.

We waren werkelijk totaal verrast en als klap op de vuurpeil kregen wij ook nog een prachtige cd met daarop verhalen van onze vrienden en werd Odette door Agnes nog verrast met een fantastisch boek voor haar 40e verjaardag! Een boek zo mooi dat uitleg niet mogelijk is. Zoiets moet je gewoon in het echt zien! Top gedaan Aggie.

Het werd een zeer geslaagde avond en om 23.00 uur was het moment daar dat we echt van iedereen afscheid namen.

Deze dag gaat bij ons in de boeken als `bijna` de mooiste dag van ons leven. Op de eerste plaats staat natuurlijk nog steeds onshuwelijk maar jeetje, wat komt deze dag op een gewaardeerde 2e plaats.

Wij willen iedereen enorm bedanken voor zijn/haar aanwezigheid, het heerlijke eten maar bovendien vooral de gezelligheid.

Wij zullen de cd vele malen gaan bekijken zodat jullie toch een klein beetje bij ons zijn.

Heel veel liefs van Onno en Odette

Mijn reis
5 reacties, waarvan 5 nieuw

Agnes, Arjen, Tom en Yuan Yuan - 511 dagen 5 uur geleden

Ook wij vonden het een hele gezellige middag/avond. Het was echt reuze gezellig!!!
We zullen jullie missen.
XXX Agnes
www.agarto.web-log.nl

Sabrina en Sam - 511 dagen 4 uur geleden

Lieve O & O,

Wij vonden het oook supergezellig, toppie geregeld door Ien en Jo!! Wij wensen jullie nogmaals een fantastische reis toe!!

XXX Sabrina

heike en joris - 510 dagen 23 uur geleden

Wat een geslaagd (afscheids)feest. Was reuze gezellig met jullie allemaal. Bedankt voor al de moeite! Nogmaals een goede reis gewenst en tot over enkele maanden.
Kusjes heike en joris

Jolanda en Mike - 509 dagen 23 uur geleden

Lieve Piet & Schaapie,

Ook wij hebben genoten van jullie afscheidsfeestje.
Alleen bij de voorbereidingen hebben wij de grootste pret gehad.
Voor ons was het een feest om jullie blij verrast gezichten te zien en we zijn heel erg blij dat jullie hier zo van genoten hebben.
We zien jullie donderdag alweer dus dan volgt pas het echte grote afscheid (snik snik)
Desondanks alsvast heel veel plezier en pas goed op elkaar we zullen jullie missen!!

Lieve groetjes en een dikke kus van ons

XXX Jolanda en Mike.

Gikje - 509 dagen 9 uur geleden

Ook wij zijn weer in de lucht vanuit Schotland. Een feestje voor je zus en (schone) zwager moet natuurlijk perfect zijn en mede dankzij Jomi is dat helemaal gelukt! Een hoop werk, maar nog veel meer lol hebben we gehad. Dikke kus van ons