snowiestravel.reismee.nl

Video massage met vissen

Allereerst wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle sms- en hyvesberichten voor mijn verjaardag. Waanzinnig om te ontvangen.

Eindelijk is het mij gelukt om een filmpje op ons reislog te plaatsen van de massage met de vissen. Het valt in Malysia niet mee om iets op ons log te zetten. Internetcafes hebben wij hier niet gevonden. Alles gaat met WIFI en aangezien de accu van mijnlaptop binnen een uur leeg is heb ik maar beperkt tijd. Meestal gebruik ik deze tijd om op zoek te gaan naar een hotel. Vanavond zal ik in de hotelkamer nog het e.e.a. uploaden want daar hebben we ook WIFI en kan ik gewoon het stopcontact gebruiken.

groetjes,
Onno en Odette

Mijn reis
2 reacties, waarvan 2 nieuw

Hans, Daan en de kids - 684 dagen 2 uur geleden

Dag lieverdjes,
Wat te gek allemaal weer, leuk hoor al die verhalen. Ben blij dat wij jullie even kunnen mailen, was de inlogcode kwijt. Je kent het wel, uiteindelijk As gemaild en gelukkig had die hem nog. Lieverd nog gefeliciteerd he met je verjaardag. 40 jaar wat een leeftijd he!! Nou wij hopen dat jullie blijven genieten van alles, we zien elkaar volgende week zaterdag de 18de, en dan hopen wij weer vele verhalen te horen. Nou dikke kus, pas goed op elkaar.
Fam Schouten

heike en Joris - 682 dagen 10 uur geleden

Hoi Odette en Onno,
Jullie reisbericht brengen al de mooie beelden van onze reis in Borneo terug op ons netvlies. Wat gek.
Det, nog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Op naar volgende 40 jaar.
Liefs
Heike en Joris

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!