snowiestravel.reismee.nl

Massage met vissen in Kuala Lumpur

Voorlopig onze laatste update want morgen trekken wij de jungle in....

Woensdag 1 juli '09- Twin Towers
We brachten vandaag een bezoek aan de Twin Towers met een hoogte van 452 meter. Omdat er per dag 800 kaartjes worden uitgegeven om de Towers in te kunnen, moesten we vroeg in de rij om kaartjes te bemachtigen (die gratis zijn). We hadden de kaartjes om 09.15 uur en konden de Tower bezoeken om 12.45 uur. We kregen eerst een 3D film over wie en wat Petronas is, vervolgens werden onze rugzakken gecheckt en konden we de lift in. Met een snelheid van 6 meter per seconde waren we snel op de 41e verdieping. Hier loopt de brug die de Towers met elkaar verbindt. Vanaf 170 meter hoogte hadden we een goed uitzicht over Kuala Lumpur. Verder bezochten we vandaag nog een gigantische shoppingmall en hebben we getracht een Hindu tempel te vinden. Na een zoektocht van bijna 2 uur gaven we het op en gingen we terug naar ons guesthouse. We verruilden ons vorige hotel voor een guesthouse. Het guesthouse heeft een soort van kleine tuin aan de voorzijde ,met wat tafeltjes en stoeltjes, waar het goed vertoeven was en waar ik wat foto's op internet kon zetten. Jammer dat de kamer waardeloos was. Later op de avond, het was al tegen elven, aten we nog wat bij hetzelfde restaurant van gisteren. Omdat het onze laatste avond in KL was wilden we deze afsluiten met een vismassage. Iets wat je hier veel ziet in KL en waarover ik in Nederland al had gelezen. Omdat het al tegen enen was hoopten we dat we nog ergens terecht konden. Geen probleem dus want de salons zijn hier gewoon tot 3 uur 's nachts open. Geweldig zo een stad! Onze voeten werden gewassen alvorens we ze in een bak vol met vissen moesten laten zakken. Onno ging eerst en binnen enkele seconden zaten er aan beide voeten ontelbaar veel vissen. Ik keek ernaar en vond het maar een raar gezicht om te zien hoe al die vissen aan Onno zijn voeten/onderbenen vastgeplakt zaten. Het doel van deze massage is dat dode huidcellen door die visjes worden verwijderd. Tja, nu moest ik er toch ook aan geloven. Ik liet heel voorzichtig mijn grote teen in het water zakken, maar toen er een paar vissen aanhingen werd ik gek bij de gedachten dat ik mijn beide voeten moest laten zakken. Wat een raar gevoel die glibberige beestjes. Ik bedankte en liet maar lekker mijn nek masseren. Toegegeven dat Onno zijn voeten/onderbenen super zacht aanvoelden was ik blij dat ik de vismassage niet had gedaan. Onno was weer een ervaring rijker!

Donderdag 2 juli '09 - Vlucht naar Kuching net aan gehaald.....

Mijn reis
5 reacties, waarvan 4 nieuw

Thea - 688 dagen 19 uur geleden

Hoi Onno enOdette
Wat een eng gevoel zal dat geweest zijn jij liever dan ik .Odet je hebt gelijk hoor dan maar lekker je nek laten masseren .Hoe is het met de warmte nog een beetje uit te houden??..nou veel plezier in de jungel en kijk uit met gevaarlijke beesten !!Groetjes van ons PA en MA Doeiiiii xxxxx

Thea - 688 dagen 6 uur geleden

Hoi Odette
Wij willen je een fijne verjaardag toe wensen met Onno in dat verre land dat komt ook niet vaak voor hè,
Onno zal wel wat leuks voor je bedacht hebben ,okè veel plezier....Groetjes liefs Pa en Ma xxxxx

Wil & As - 687 dagen 10 uur geleden

Hi lieverds, Detje van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag. (oud wijf :-)).
Geniet van jullie heerlijke vakantie!

WIl en As

sis - 685 dagen 8 uur geleden

Hoi lieverds,

En hoe kijken jullie na je jungletocht tegen Maleisisch Borneo aan? Hoop dat jullie veel spannende dingen/dieren hebben gezien en dat jullie helemaal okay zijn.

dikke kus van je zus

Mike en Jo - 685 dagen 2 uur geleden

Hoiii veertigers hihi,

Nogmaals gefeliciteerd, weet niet of je onze sms hebt ontvangen. heb je nog wat orgineels gehad?
We horen het wel. We hopen dat jullie het leuk hebben in de jungle, want als je al niets van een paar visjes moet hebben, hopen we dat je niet te veel enge dieren daar tegen komt oohhh ik zie het alweer voor me een gillende odetje van veertig. Sorry hoor, maar ik kan je er nog een paar maandjes mee pesten. We zijn erg benieuwd hoe jullie het op dit moment hebben. We hopen dat het goed gaat en weer snel wat te horen, want we hebben geen idee hoelang jullie in de jungle blijven en we zijn ondertussen 5 dagen verder.
Tot gauw maar weer xxx van ons

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!