snowiestravel.reismee.nl

Met het werk naar Riga

Over een paar dagen vlieg ik met collega`s naar Riga alwaar we 3 dagen zullen verblijven. Nog maar net terug uit Barcelona en dan alweer bijna weg. Het is te decadent voor woorden maar het komt zo uit! Mij hoor je niet klagen. Ben heel benieuwd wat ik in deze stad kan verwachten. Internet laat me in elk geval zien dat het een kleurrijke stad is. Dat wordt dus veel fotograferen. Ik heb er zin in.

Mijn reis
5 reacties, waarvan 5 nieuw

Sandra - 720 dagen 11 uur geleden

He Odette wat een geweldige ervaring hebben jullie mee gemaakt. Veel plezier in het prachtige Riga! We hebben dit weekend zand lopen happen in SantoForto. Het was geweldig weer maar het waaide wel errug hard. De parasollen vlogen om spontaan de lucht in. Liefs van ONS Ben San en Sebas

Sabrina - 720 dagen 8 uur geleden

Wat gaaf !!! Het is weer wat anders dan de newborn luiers hahaha!!

Heel veel plezier en we zien de foto`s wel!!

XXXX

Onno - 720 dagen 4 uur geleden

Jij bent wel een reislustig tiepje, he.
Maar het is je van harte gegund hoor,
ik zorg wel voor de kids en het huishouden.
xxx

Agnes, Arjen, Tom en Yuan Yuan - 720 dagen 1 uur geleden

Dat ziet er leuk uit zeg ... geen plaats meer voor ex-collega`s, hahaha ....
Ik ga zo mee hoor ......

XXX

Jolanda - 720 dagen 1 uur geleden

Nog even. Dit dagboek heet toch reizen met Onno en Odette toch niet soms Onno en vaak Odette?
Geniet er maar lekker van hoor.
xxx M & J

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!