snowiestravel.reismee.nl

Un gran fin de semana dentro de Barcelona

Vrijdag 29 mei t/m 31 mei 2009
Op ipb-basis (indien plaats beschikbaar) vloog ik samen met Silvia naar Barcelona, en omdat er geen plaats meer was in de cabine mocht ik mee vliegen in de cockpit. Vanaf de start tot de landing vertelden de gezagvoerder en de co-pilot mij van alles over de vlucht. Wat een geweldige ervaring! Echt een once in a life time experience. Aangekomen in Barcelona werden we door een piloot, woonachtig in Barcelona, afgezet bij ons hotel. Dat is nog eens service! Samen met de medestudenten van Eurocom beleefde ik een geweldige tijd in de stad van Gaudi, de tapas, vino blanco en nog zoveel meer! Dit keer geen uitgebreid verslag of mooie foto`somdat ik geen wifi had in mijn hotelkamer en ik mijn Canon camera bewust had thuis gelaten.
Wel vind ik het nog even leuk om te melden dat ik met mijn ouders heerlijk heb gegeten op plaza Catalunya. Zij waren ook in weekje in Spanje en zochten mij op!
Super!

Mijn reis
2 reacties, waarvan 2 nieuw

Agnes, Arjen, Tom en Yuan Yuan - 720 dagen 1 uur geleden

Dat ziet er allemaal poepielekker uit zeg ... mjammie!

M & J - 720 dagen 1 uur geleden

Hoi Wijffie

Het klinkt en ziet er allemaal erg gezellig uit.
Maar wat ik wel mis is of je nou ook nog leuk Spaans heb gesproken?? Daar ging je toch voor hihi? Maar dat jij het weer voor elkaar krijgt om in de cockpit terecht te komen en dan daar zo`n leuke band hebt opgebouwd dat je ook nog naar je hotel word gebracht mmm. Ik hoor het morgen wel.

Dikke knuf van ons xxx.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!