snowiestravel.reismee.nl

Feest in Barcelona

Wordt het Manchester of Barcelona die vanavond wint?

Met uitzondering van de WK en EK kan voetbal mij verder worden gestolen, maar vanavond ligt dat toch even anders! Wat zou het leuk zijn als Barcelona Manchester verslaat.
Dan pak ik wellicht nog iets van de feestvreugde mee wanneer ik vrijdag aankom in Barcelona! Ik wil die Spanjaarden wel eens zien feesten :-)

Mijn reis
5 reacties, waarvan 4 nieuw

Sabrina - 725 dagen 23 uur geleden

Het ziet er naar uit dat ze gan winnen, dus dat wordt feesten olé !!!

Veel plezier in Barcelona!

XXXX

paula - 725 dagen 13 uur geleden

hallo lieverd,

nou dat feesten kun je mee gaan maken
veel plezier

dikke kus en liefs,
xxxx

Leona - 725 dagen 11 uur geleden

veel plezier in Barcelona

Mike&Jootje - 725 dagen 5 uur geleden

Ola,
Mucho plzieros in Barca, logische de beste ploeg heeft gewonnen.
Zal er nog wel een klein feestje op de ramblas zijn?
Veel plezier en geniet er maar lekker van!!

Adios, J&M

Heike - 724 dagen 23 uur geleden

Hola, qué tal?
Buenos vacaciones en Barcelona!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!