snowiestravel.reismee.nl

Gewelddadige protesten in IJsland

Wellicht hebben jullie de berichten over de protesten in IJsland vernomen via het nieuws op tv of in de telegraaf.nl Wij waren erbij en willen jullie via een filmpje en wat foto`s op de hoogte brengen! Helaas heb ik vandaag en gisteren geen tijd gehad om mijn verslag verder te schrijven. Dit doe ik morgen in het vliegtuig op weg naar huis want er is nog genoeg te vertellen!

Mijn reis
2 reacties, waarvan 2 nieuw

deDon - 851 dagen 20 uur geleden

Nou detje.....je doet het aardig hoor, zo`n live verslag vanuit Rijjijofrijik.
Noraly Beier is er niks bij !
xxx deDon

Eef en Jacq - 851 dagen 10 uur geleden

Ik heb niets gezien over protesten maar hoop dat jullie er niet al te veel last van hebben gehad.

Tot gauw,

Eef en Jacq

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!