snowiestravel.reismee.nl

Vertrek IJsland

Na een korte nachtrust van nog geen 5 uur ontmoette ik Agnes, Marlies en Iny rond 10.40 uur op Schiphol. Erg leuk was dat ik Julia, een oud collega van Argonaut, en nu werkzaam als grondstewardess, tegenkwam. Even een sigaretje met haar gerookt en gezellig gekletst. We gaan zeer binnenkort een keer met elkaar eten. Na 2 ½ uur vliegen maakten we al kennis met IJsland vanuit de lucht. Mooie besneeuwde bergtoppen en een blauwe lucht leverden ons mooie plaatjes op. Vanuit Keflavik airport bracht een bus ons naar de Blue Lagoon waar we heerlijke dobberden in het heilzame water. De dampende stoom maakten het helaas lastig om mooie foto's te maken en daarom klikten we maar liefst zo een foto of 150 weg, in de hoop dat er een paar goede tussen zitten. Na ons bezoek vertrokken we met de bus naar Reykjavik waar we rond 19.45 uur aankwamen in ons hotel. Reykjavik doet somber en troosteloos aan en mensen kom je weinig tot niet tegen. Misschien komt het omdat het zondag is!! We aten heerlijk in een restaurant in de straat van ons hotel. Mensen die denken dat IJsland duur is: NOT! We aten en dronken voor 65 euro met z'n vieren!

Mijn reis
7 reacties, waarvan 7 nieuw

Onno - 853 dagen 12 uur geleden

Goeiemorrege...moppie
Wat een fijne maskertjes zie ik daar...
Ik vraag maar niet wat daar allemaal op jullie gezichten zit, het zal ongetwijfeld gezond zijn ;-)Foto`s zijn duidelijk hoor.
Lekker geslapen ? Ik hoor het wel weer, veel plezier nog, groetjes xxx Onno

Leona - 853 dagen 11 uur geleden

Hey wat tof.

leuke foto`s
Jullie genieten zichtbaar

sandra - 853 dagen 10 uur geleden

WAUW dat ziet er gaaf uit.... mooie foto`s hoor. Veel plezier nog en geniet nog maar lekker. Groetjes aan de andere meiden.

Liefs,
Sandra

Hans, Daan en Kids - 853 dagen 5 uur geleden

Dag lieverd,

Wat ziet het er heerlijk uit!!!! leuk om te lezen en te zien dat jullie zo aan het genieten zijn.
Liefs Hans, Daan en kids

jona - 853 dagen 3 uur geleden

Dames,

Ik zie het al jullie hebben een zwaar leven! En dat jullie geen mensen zien ik de Reykjavik, misschien vergeten jullie maskertjes er af te halen? Hele mooie foto`s geniet er lekker van!!

Jona

Mike en Job - 853 dagen 0 uur geleden

Heeeee meiden,

Dat ziet er even lekker uit. Nou jullie genieten lekker en de foto`s zijn erg leuk.
Ga zo door, kom maar op met de verhalen en foto`s, leuk hoor.
Voorzichtig en nog heel veel plezier.
Dikke knuf xxx.

Loeki - 853 dagen 0 uur geleden

En, wat wat waren de culiniare hoogstandjes op het menu? Haaienvlees, schapenkop, bloed- of leverpudding, stokvis? Al geproost met een ijskoude `brennvín`?

Ik smul van jullie verhalen en zie uit naar de volgende avonturen. Veel plezier!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!