snowiestravel.reismee.nl

Weer terug

Helaas...! Het zit er weer op. We hebben een paar heerlijke dagen gehad in Willingen-Duitsland. Niet super veel sneeuw maar toch nog even kunnen skiën en snowboarden. Alle feestdagen zijn weer voorbij en het echte leven begint bijna weer. Gelukkig ga ik over 17 dagen naar IJsland :-)

Mijn reis
6 reacties, waarvan 5 nieuw

mams - 871 dagen 0 uur geleden

Ach wat vervelend nu dat je over 17 dagen weer weg mag.
geniet er maar lekker van hoor.

iny koning - 870 dagen 22 uur geleden

Ja het echte aftellen is nu begonnen ..... spannend hoor en jij bent er dan natuurlijk alweer aan toe, hihihi.

Agnes, Arjen, Tom en Yuan Yuan - 870 dagen 9 uur geleden

Ja, je zou bijna ontwenningsverschijnselen krijgen ;-)))

Ik ben ook al aan het aftellen, SPANNEND en leuk hoor!!!!!

Kus Agnes.

Hans, Daan en Kids - 870 dagen 3 uur geleden

Dag lieverdjes,
Wat te gek zeg, lekker dat jullie genoten hebben....
En tja over 16 dagen gaan jullie weer, wat heerlijk zeg.
Nou we horen de verhalen allemaal nog wel.
Liefs van ons

Hans, Daan en Kids - 870 dagen 3 uur geleden

Ik zat even verder te snuffelen op je site en las dat je niet met je mannetje gaat maar met je vriendinnetje, wat te gek zeg!!
Ik hoop dat jij en Agnes lekker gaan genieten van alles. Wij zien elkaar vrijdag 30ste (als het goed is). Wij zijn benieuwd naar je verhalen en foto`s.
Nogmaals dikke kus

Jolanda - 867 dagen 2 uur geleden

Ja alweer terug en het nieuwe jaar alweer gevierd het valt allemaal niet mee ieder maand er even tussen uit hihi. Lekker hè al dat commentaar alsof je er niet hard genoeg voor werkt en er gewoon van geniet. Blijven genieten dan doen wij het ook van jullie vehalen en foto`s. Heel veel plezier meiden in IJsland. Lieft Mike en Jo xxx.