snowiestravel.reismee.nl

Shortbreak

Shortbreak

Een aantal weken geleden ontving ik digitale post van De Jong Intra met daarin een leuke aanbieding naar Willingen in Duitsland. Willingen, een ideale wintersportplaats op slechts enkele uren rijden van Nederland. Dat klonk mij als muziek in de oren en zo hield ik de sneeuwhoogte de laatste dagen goed in de gaten. Vandaag knopen doorgehakten geboekt.Internet geeft aan dat er nog steeds 45cm sneeuw ligt!Zondag vertrekken we voor 3 dagen met z`n zesjes...
Sneeuw of geen sneeuw...spass zullen we toch wel hebben!

Mijn reis
3 reacties, waarvan 2 nieuw

Eef en Jacqueline - 879 dagen 22 uur geleden

Woeiiiiii, we hebben er zin in.

XXX

Eef en Jacq

heike en Joris - 879 dagen 8 uur geleden

Wat een fantastisch en spontaan idee. Hals und Beinbruch.

Groetjes
Heike

petra - 879 dagen 7 uur geleden

Hoi Odette,
Leuke actie. Ik ben daar ook ooit eens geweest met een behoorlijk pak sneeuw. Was erg leuk. Alleen ben ik toen niet wezen skiën maar wezen wandelen. Maar leuk klein plaatsje. Ik wens jullie dan ook heel veel plezier en geniet ervan.
liefs
Petra

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!