snowiestravel.reismee.nl

De financiële crisis heeft ook zijn voordelen

De financiële crisis heeft ook zo zijn voordelen...

De wereldwijde financiële crisis gaatons allen nietonopgemerkt voorbij. Dagelijks worden we via de media op de hoogte gehouden van dalende koersen op de Damrak, winst die opgaat in damp en beleggers dienerveus zijn...heel nerveus, fabrieken die hun deuren moeten sluiten, banken die omvallen...het zijnberichten die ons allen bezighouden en waar we gewoonweg niet omheen kunnen!

De IJslandse bank Landsbanki, met een dochteronderneming in Nederland, raakt in oktober van dit jaar in diepe problemen en vele spaarders raken gedupeerd wanneer de bank failliet wordt verklaard :-). IJsland dreigt failliet te gaan. Kan hetdat een land failliet kan gaan? Tja...het schijnt te kunnen. De hele theorie hierachter gaat mij mijn pet te boven maar wat ik, als zuinige Nederlander, maar al te goed begrijp is dat hiermee de nationale munt niet veel meer waard is en dat betekent dat we dan eindelijk eens betaalbaar naar het land van de geisers kunnen......

en dat gaat zeer binnenkort gebeuren.

Samen met mijn vriendin Agnes vertrek ikop zondag 18 januari voor een 5-daagse trip naar dit prachtige land.

Odette

iny - 905 dagen 13 uur geleden

Kind, je hebt geboekt. Geweldig! Ben zo benieuwd hoe het daar is.

Gonnie - 905 dagen 9 uur geleden

Neem je mij geld ook mee.
Het lijkt mij wel iets heel anders dan naar spanje of zo.

Agnes - 905 dagen 9 uur geleden

JOEHOE .... IJsland ...
HERE WE COME!!!!

Nu hopen op mooi veel licht, niet té koud en prachtige uitzichten, vergezichten, geisers, bleu-lagoons etc. etc.

Kus, Agnes.
(www.agarto.web-log.nl)

deDon - 905 dagen 4 uur geleden

Ik hoop voor jouw dat ze daar een beetje warm ijs hebben.
Veel Plezier xxx

Jolanda - 905 dagen 2 uur geleden

Hallo meiden,

Is het toch gelukt. Leuk hoor ben benieuwd hoe je het daar vind, want je vond Praag al koud, vandaar Onno zijn reactie hihi. Trek je toch gewoon je ski outfit aan. Alvast veel plezier en we gaan het allemaal wel weer horen. Je komt toch wel op mijn partijtje??
Dikke knuf van ons xxx.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!